Matka- ja tapahtumaehdot

Matka- ja ohjelmaryhmä suunnittelee ja valmistelee yhdistyksemme matkat/tapahtumat yhdessä eri yhteistyökumppanien kanssa ottaen huomioon jäsenistön ehdotukset, mieltymykset, ikärakenteen, liikkumisen jne. Hallitus käsittelee ja hyväksyy suunnitelmat.

1. Ilmoittautuminen matkoille ja tapahtumiin

-       Tutki ja tutustu tuleviin tapahtumiin huolellisesti ja ilmoittaudu ajoissa.

-       Matkan/tapahtuman toteutumiseen vaikuttaa lähtijöiden määrä eli muista ilmoittautua.

-       Ilmoittautumisen voit tehdä joko netissä osoitteessa https://ulvila.senioriyhdistys.fi/tapahtumat/ tai jäsenkorttiapplikaation Tapahtumat -linkin kautta tai ottamalla yhteyttä vastuuhenkilöön – yhteystiedot mainittu ilmoituksessa.

-       Kirjaa ilmoittautumispäivämäärät itsellesi ylös.

-       Huomioi ilmoittautumisesi yhteydessä mahdolliset erityisruokavaliot.

-       Ilmoita myös osallistutko mahdolliseen yhteiskuljetukseen (ja mistä tulet kyytiin, jos on vaihtoehtoja).

-       Merkitse tekemäsi varaukset ja maksusuoritukset omaan kalenteriisi muistiin!

-       Tapahtumiin, tutustumiskäynneille, retkille ja matkoille voi ilmoittautua sähköisesti, kuukausitapaamisissa tai suoraan tapahtuman vastuuhenkilölle (sähköposti tai puhelin, tiedot ilmoituksissa).

-       Tarvittavaa lisätietoa saat aina matkan/tapahtuman vastuuhenkilöiltä.

Kun ilmoituksessa on mainittu ’Sitovat ilmoitukset xx mennessä’ niin huomaa peruutusehdot (alla) mahdollisten maksujen osalta.

2. Matka- ja tapahtumamaksujen maksaminen

Matkoista, retkistä ja muista tapahtumista tulevat maksut maksetaan pääsääntöisesti vasta sitten, kun matkan/tapahtuman ilmoittautumisaika on päättynyt / toteutuminen on vahvistunut.

-       Saat maksusta tiedon sähköpostin/puhelimen välityksellä (summa, eräpäivä, viite- ja tilinumero).

-       Maksu suoritetaan yhdistyksen tilille eräpäivään mennessä viitenumeron kera.

-       Viitenumero on ilmoitettu tapahtuman yhteydessä (on tapahtumakohtainen).

3. Matkojen ja tilaisuuksien peruutukset

Peruutukset on tehtävä tapahtuman vastuuhenkilölle. Peruutukset on tehtävä viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Peruutukseksi ei riitä se, että jättää maksun maksamatta eräpäivään mennessä.

3.1. Peruutusehdot

Periaate on se, että jos osanottaja ei peruuta osallistumistaan, niin hän on velvollinen maksamaan koko tapahtuman hinnan.

Eräpäivän jälkeen tapahtuvalle peruutukselle voit itse hankkia tilallesi toisen osallistujan. Matkan vastuuhenkilöt pyrkivät myös hankkimaan tilallesi toisen henkilön joko mahdolliselta ’jonotuslistalta’ tai muuten.

Jos peruutus tapahtuu maksun eräpäivän jälkeen eikä peruuttaneen tilalle saada toista henkilöä on peruutuskorvaus tilaisuuden kokohinta (ellei tapahtuman yhteistyökumppanin kanssa saada esim. lipun hintaa takaisin). Kokonaiskulut muodostuvat esim. teatterilipun hinnasta, matkakuluista, ateriakustannuksista, esitelmöijien korvauksista.

4. Vakuutukset

Jokaisen tulee huolehtia omasta  vakuutuksesta. Tarkista, että oma matka-/tapaturma-vakuutuksesi on voimassa. Liitolla/yhdistyksellä ei ole matkavakuutusta.

5. Valokuvaus / kuvat

Tilaisuuksissamme otetaan valokuvia, joita voidaan laittaa yhdistyksen nettisivuille sekä lehtiin. Voit ilmoittaa hallitukselle, mikäli et halua kuviasi julkaistavaksi tai jos haluat niitä poistettavaksi esim. yhdistyksen nettisivuilta.

Ulvilan seniorit ry

Yhdistyksen tilinumero FI87 5700 2040 0431 41