Joulujuhla 2022

Joulujuhlaa vietimme Villa Hellerannan tiloissa. Ohjelmassa oli vähän uutta sekä vähän vanhaa. Kutsuimme haitarivirtuoosi Vesa Formusen mukaan juhlaamme, hän soitti joululauluja iloksemme sekä säesti yhteislaulut. Vietimme hiljaisen hetken poisnukkuneiden jäsentemme muistoksi, Matti Naskali sytytti kynttilät. Jouluevankeliumin ja jouluruuan jälkeen ohjelmassa seurasi Veikko Nairen viululla esittämä tango elokuvasta Naisen tuoksu Vesan säestämänä.

Muistimme pitkäaikaista toimijaamme Seppo Tuomolaa, joka luopui hallituspaikastaan sekä lisäksi monen vuoden taloudenhoitajan pestistään. Kiitokset sai myös hallituksen 'monitoiminainen' Oili, hänelle luovutettiin myös Keikyän riippusilta Kalenteri 2023.

Seurasimme Kuusiston Kaijan vetämää opastustuokiota, jossa käsityökerholaisten piti opastaa puoliso/miespuolinen jäsen kutomisen saloihin... Ja sehän ei ollut mitenkään helppoa, kummallekaan osapuolelle. Käsis-kerhoon kelpuutettiin Pekka.

Lisäksi ohjelmassa oli lahjojen jako ja vielä joululauluja.

Kuvat Seppo Tuomola ja Antti Roine