Jäsenelle

Jäsenedut

Yhdistyksen jäsenmaksu vuodelle 2024 on 30 eur. Jäsenenä voit osallistua kerhotoimintaan ja jäsentapahtumiin. Saat myös viisi kertaa vuodessa ilmestyvän Kansallisen senioriliiton jäsenlehti Patinan.

Jäsenenä voit myös osallistua jäsenhintaan erilaisiin retkiin ja matkoihin.

Haluatko jäseneksi?

Etusivun vasemmasta alareunasta löydät 'kuvallisen painikkeen': Liity jäseneksi senioriyhdistykseen. Klikkaa siitä ja täytä avautuva lomake sekä klikkaa lopuksi Lähetä jäsenhakemus -painiketta. Tule rohkeasti käymään  tai ota yhteyttä keneen tahansa  hallituksen jäseneen.

Pidäthän jäsentietosi ajantasalla ?

Voit tarkistaa ja päivittää jäsentietosi alla olevan painikkeen kautta.

Kirjoita avautuvaan ikkunaan jäsenrekisterissä oleva henkilökohtainen sähköpostiosoitteesi (jokaisella jäsenellä tulee olla oma sähköposti, järjestelmä ei toimi muuten) ja salasanasi sekä paina ’Kirjaudu’ painiketta.

-  Mikäli sinulla ei ole vielä salasanaa/olet unohtanut salasanasi klikkaa tästä.  Saat salasanan sähköpostiisi.

Kirjautuneena näet jäsenrekisterissä olevat jäsentietosi. ’Muokkaa’ -painikkeen takaa pääset muuttamaan ja lisäämään tietojasi. Muokkaustilassa - sivun alareuna - voit myös vaihtaa salasanasi.

Muista kirjautua ulos järjestelmästä.

Jäsentietojasi voit tarkastella ja osittain päivittää myös älypuhelimeen ladattavan Senioriliiton jäsenkorttiapplikaation avulla.

Ja edelleen jäsenasioissa voit ottaa tarvittaessa yhteyttä jäsenrekisterin ylläpitäjään ja tiedustella jäsentietojasi.