Muistix -kerho

Muistix kokoontuu vielä 14.5. ja jää sitten kesätauolle.

” Pirä valot vintilläs! ”

Kokoontumisaika:      kuukauden 2. tiistai

Kello:                            13:00-14:30

Kokoontumispaikka: Ulvilan kirjasto

Kerhon vetäjä:            vetäjän ’paikka’ on auki, jos kiinnostuit ota                                                                  yhteyttä hallituksen jäseniin ….

Kerhon yhteyshenkilö: Ilkka Mikkonen, 044 361 8484, mikkosenilkka@gmail.com

Muistikerhomme ’Muistix’ kokoontuu aina kuukauden toisena tiistaina.

Katso Tapahtumakalenterista seuraava kokoontuminen.

Tapaamisiemme tavoitteena on ylläpitää ja virkistää muistiamme. Kokoontumisiamme voisi kuvata muisti- ja keskustelukerhoksi - tehtävien ohella muistelemme menneitä, keskustelemme ajankohtaisista ja tulevista tapahtumista ym. - eli ’parannamme maailmaa’.

Aivoja tulee aktivoida ja pitää virkeinä ikävaiheista riippumatta. Aivoja pitää rasittaa, niille pitää antaa ärsykkeitä. Toimiva muisti on tärkeä osa toimivaa arkea: tätä hetkeä, menneisyyttä sekä tulevaa. Ikääntyminen vaikuttaa muistin toimintaan, tosin yksilölliset erot ovat suuria.

Jos haluat pistää aivosi töihin, treenata aivosolujasi, pinnistää ja virkistää muistiasi, niin lähde mukaan. Pääsyvaatimuksia kerhoomme ei ole emmekä harrasta kilpailua keskenämme. Mukaan voit tulla silloin kun sopii ja aloittaa milloin vain. Ei etukäteisilmoittautumista.

Tervetuloa kaikki mukaan !