Joulujuhla 15.12.2021

Vietimme perinteistä joulujuhlaa Kokkikaksikossa koronarajoitusten mukaisesti. Saimme nauttia musiikkiesityksistä, jäsenemme Veikko Naire soitti viulua Eeva Lindholmin säestyksellä ja Taneli Nurmenniemi lauloi säetäen kitarallaan. Vietimme hiljaisen hetken sytyttäen muistokynttilät muistaen poisnukkuneita jäseniämme. Jouluevankeliumin ja jouluruuan jälkeen ohjelmassa seurasi Tiernapojat lauluryhmän avustamina sekä kuulimme Raija Tiitisen esittämänä Sinikka Nopolan pakinoita. Lopuksi saapui Eero-tonttu, joka laittoi meidät ensiksi reippaasti jumppaamaan ja jakoi lahjat sen jälkeen. Lauloimme vielä joululaulujakin välillä. Saimme oikein jouluisen mielen – vaikka maskit saattoivat vähän haitata välillä ’tahtia’.

Kuvat Seppo Tuomola ja Antti Roine